+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňská léčebna Mánes Recenzie

Hodnotenie hotela

87%
Veľmi dobré

podľa 410 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    91%
  • Vybavenie

    88%
  • Komfort

    79%
  • Pomer cena/kvalita

    86%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Miloslav Wainer

starší pár, 9.4.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Byli jsme spokojeni. Více jsme neočekávali.

  • Poloha hotelu v blízkosti lesa a klidné prostředí, stranou od láz.ruchu. Výborně hodnotíme týdenní jízdenky na MHD v ceně pobytu.

  • Nic podstatného...

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Wainere,

děkujeme za vaše hodnocení.

S pozdravem, tým léčebny Mánes.

Anonym

starší pár, 2.4.2024

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Hodnocení z 3denniho pobytu: optimální výchozí místo k prochazkám do centra města nebo na trasy po lázeňském lese. Vybavení pokoje na budově Bratří Čapků vkusné a v pořádku, prostorná koupelna s velkým sprchových koutem. Objekt nemá bezbariérový vchod. Pokoje v zadní části mají okna do dvora s pohledem na plynovou kotelnu. Jídla se podávají v jídelně, k pití je k dispozici voda nebo čaj. Jiné nápoje je možno koupit v kavárně mimo jídelnu. A přátelé, jedná se o lázeňskou léčebnu, takže večeře je už od 17 hod. Jídlo bylo chutné a výběr v rámci poměru cena výkon vyhovující. Procedury jsme využili jen základní, ale sestřičky byl velmi milé, čistota v léčebné části samozřejmostí. Celkově jsme byli s pobytem spokojeni.

  • Ochotný přístup personálu Parkoviště u objektu v ceně

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
moc děkujeme za milou recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt v naší léčebně líbil. S pozdravem, zaměstnanci léčebny Mánes.

Milena Mlejnková

jednotlivec, 2.4.2024

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Příjemné místo blízko lesoparku vhodné na vycházky. Pohoda , klid a přitom je to v centru lázní. Kavárna v Mánesu je útulná , obsluha je ochotná a vždy s úsměvem.

  • Mně všechno ,chválím a děkuji!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Mlejnková, moc děkujeme za krásnou recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt líbil. S pozdravem, zaměstnanci léčebny Mánes.

Karel Aron

28.2.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
44 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
2
Komfort
2
Hodnota/peniaze
4

Lenka Byrtusová

jednotlivec, 13.2.2024

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • S pobytem jsem byla velice spokojená, příjemný a profesionální personál. Výborná strava, čistota a pořádek. Masáže a procedury - naprostá spokojenost. Ráda si zde pobyt někdy zopakuji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den paní Byrtusová,
moc děkujeme za pěkné hodnocení. Budeme se těšit na případnou další návštěvu. S pozdravem zaměstnanci Léčebny Mánes

Vlasta Kuželková

jednotlivec, 14.11.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • V lázeňské léčebně Mánes jsem byla po šesté.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Kuželková,

velmi nás těší, že se k nám ráda vracíte a děkujeme za přízeň.

Budeme se těšit na případnou další návštěvu.

S pozdravem, zaměstnanci Léčebny Mánes.

Milada Nozinova

13.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Celková spokpjenost. Všichni zaměstnanci milí, ochotní. Hned u hotelu zastávka. Lázeňský mikrobus. Úžasné. Jen to počasí už bylo deštivé. Je to podzim. 1*****.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Nozinová,

děkujeme za vaše milé hodnocení. Celému personálu moc ráda vaši reakci předám.

Budeme se těšit na případnou další návštěvu.

S pozdravem zaměstnanci Léčebny Mánes.

Eva Dudková

starší pár, 8.11.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Danica Kocichová

jednotlivec, 7.11.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Milý personál, v jídelně usměvavé servírky, šikovná paní masérka. Pokoj uklizený, matrace z paměťové pěny. Koupelna kouzelná, vybavená fénem. Jídlo vynikající, vyvážené. Opravdu mi moc chutnalo. Ráda se zase vrátím.

  • Všechno:-)

  • Přemýšlím, ale nic , co by mi vadilo jsem nenašla.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, paní Kocichová,

moc děkujeme za krásné hodnocení. Opravdu si takové pochvaly vážíme. Těšíme se na vaši další návštěvu. S pozdravem, zaměstnanci léčebny Mánes.

Květuše Jechová

jednotlivec, 3.11.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt se mi líbil, byla jsem spokojena.

  • Ochota a profesionalita sestřiček, vynikající procedury. Dobrá strava.

  • Není nic, vše v pořádku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 3.11.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt se nám velmi líbil, lázně sice starší, ale úroveň služeb byla dokonalá.

  • Procedury na vysoké úrovni, sestřičky byly velmi příjemné, profesionální a vždy se snažily vyjít nám ve všem vstříc. Strava - obědy sice jednotné, ale velmi dobré a velké porce. Večeře byly na výběr, platí totéž co u obědů, dobré a velké porce. Byli jsme moc spokojeni.

  • Není nic, vše bylo v pořádku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, moc děkujeme za vaše milé hodnocení. Jsme moc rádi, že se vám u nás líbilo a byli jste s našimi službami spokojeni. Budeme se těšit na případnou další návštěvu. S pozdravem, personál léčebny Mánes.

Anonym

iná skupina, 30.10.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

starší pár, 30.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Stravováni a obsluha výborná ,personál příjemný.

  • Všechno ok.

  • Nemáme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

moc děkujeme za krásné hodnocení a rádi vás u nás opět přivítáme.

S pozdravem, zaměstnanci léčebny Mánes.

Anonym

starší pár, 27.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Jana Kourková

iná skupina, 24.10.2023

Vysočina

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Poměr cena, kvalita a výkon - skvělé. Byli jsme moc spokojeni s veškerým personálem, který byl ochotný a milý. Lázeňské služby perfektní a přidávám i spokojenost s jídlem, kterého bylo dostatek a bylo výborné. Celkově starší lázeňský komplex několika budov, na kterém se již podepsal zub času byl znát ve vybavení hotelu. Lidi, kteří nehledají přemrštěný luxus je to prima a my jsme si to moc užili, děkujeme.

  • Lázeňské služby, ochotný personál, skvělé jídlo

  • Starší zařízení budov, pokojů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Kourková,

velmi děkujeme za milé hodnocení. Moc nás těší, že jste u nás byla spokojená a budeme rádi pokud k nám zavítáte znovu.

S pozdravem zaměstnanci léčebny Mánes.

Roman Purkert

starší pár, 24.10.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

Vladimír

starší pár, 23.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Výborný přístup všeho personállu s kterým jsme komunikovali.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Ptáčku,

děkujeme za vaše hodnocení. Velmi si toho vážíme.

S pozdravem, zaměstnanci léčebny Mánes.

Anonym

starší pár, 11.10.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Byli jsme v Mánesu přesně před dvěma roky na stejném pobytu. Cena je o 35% vyšší, ale kvalita se zhoršila jak nabídkou procedur v balíčku, tak hlavně stravou. Nyní k večeři pouze jedno jídlo /bez polévky a bez možnosti výběru!/, takže téměř celý týden vepřové maso s bramborami. Snídaně také stále stejné bez sladkého pečiva /každý den krupičná kaše/. S personálem i ubytováním jsme byli velmi spokojeni.

  • Ubytování, personál..

  • totální nepestrost stravy a nebyla možnost výběru jídla..

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Lázeňská léčebna Mánes odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
se zvedáním cen se potýkáme všichni. Ceny nákladů stoupají a tak jsme i my museli oproti roku 2021 zdražit. Náklady na energie a potraviny jsou vyšší a s tím bohužel nic neuděláme. Co se týče procedur, tak tam je to spíše o preferencích každého klienta. Změna oproti roku 2021 tam není nějak velká a přibyla procedura formou oxygenoterapie. To bych hodnotila spíše kladně. Na snídaních je výběr formou bufetu. Jsou tam teplé i studené uzeniny, různé druhy sýrů, vejce, cornflakes a jiné. Koukala jsem se na jídelníček, jaký byl v týdnu vašeho pobytu a musím vám dát za pravdu, že opravdu bylo často vepřové maso a brambory. Sice uvařeno na různé způsoby, ale i přesto je chyba na naši straně. Tímto se vám omlouváme a veřím, že v kuchyni už si na pestrost jídelníčku dají pozor.


s přátelským pozdravem, zaměstnanci hotelu Mánes.

Anonym

jednotlivec, 19.9.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Miluška Navrátilová

starší pár, 10.8.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Perfektní obsluha v jídelně. Servírky vždy se širokým úsměvem a ve všem vyhověly. Jídlo perfektní. Sice jen jedno, ale strašně nám pokaždé chutnalo.

  • Recepční při příjezdu dne 25.7.23 v 17hod. nám hodila na stůl přihlášku k pobytu a hleděla dále do počítače. Při dotazu, kde to mám vyplnit mi sdělila, že snad umím číst česky. Velice nepříjemný výraz v obličeji. Zkrátka po 5hodinové cestě jsme měli takovéto přivítání. Po hádce, že by se neměla takto chovat, nám hodila klíče. Řekla jsem ji, ať jde dělat něco jiného, protože 12hod.směna ji unavuje a ubíjí. V 19hod měla končit. Navíc mi vynadala, že jsem to neměla platit Vám, ale přímo na jejích hotelu a že chce doklad. Připadala jsem si jako zlodějka. Zaplatili jsme kolem 18 tisíc. Po hádce, že nám nevydá klíč, jsem řekla. že si na ni budu stěžovat. Potom jsme konečně šli na pokoj, úplně vyřízení.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8